Page Views

Mood aku hari ni bercampur-campur.Ada gembira ada sedih.Gembira sebab esok Mak & Abah punya 42nd Wedding Anniversary.Sedih sebab aku tak dapat nak celebrate dengan adik beradik yang lain.Aku baru je send sms kat Mak & Abah wish diorang untuk esok in advance.Tak kesahlah diorang nak reply atau tak,janji diorang tau yang aku terlalu sayangkan diorang.Kasih sayang aku pada diorang berdua takkan pernah padam walaupun hingga hari kiamat.
Macam tahun-tahun sebelum ni,aku pasti akan ada disamping diorang dan adik beradik yang lain untuk meraikan hari gembira ni.Tapi kali ni,aku tak dapat cuti lak.Cuma off day satu hari je.Mana cukup untuk perjalanan aku nak balik ke Nusajaya,ajak diorang keluar makan,tido kat umah mak...Memang tak cukup...Tapi ini tak bermakna aku tak sayangkan diorang.Kira macam lagu Allahyarham Sudirman Hj. Arshad-Dari Jauh Ku pohon Maaf gak le.
Tak boleh tulis panjang-panjang,sebak pulak aku nanti.Ini adalah sms yang aku send kat Mak & Abah kejap tadi:
"...and the winner for The Best Parents Of All Time award goes to...my Mum & Dad, Hamidah Jalal & Paudzi Ghazali. Happy 42nd Wedding Anniversary tomorrow. Couldn't ask for more.I will love both of you 'til the day I die..."


"Be the change you want to see in the world."

Leave a Reply