Page Views

Kesinambungan dari post seblum ni.Kita mungkin tak boleh hidup tanpa ada sahabat-sahabat kita.Kalau ada yang tak setuju,tak apa.Ini cuma pendapat aku je.Maklumlah,pendapat kita kan berbeza-beza.Aku mengaku hingga ke saat ini,aku masih dan akan tetap rindu serta sayangkan sahabat-sahabat aku.Terutama mereka yang pernah keje dengan aku kat Pizza Hut AEON Bukit Indah,Johor Bahru dulu.Aku selalu suka sebut tempat keje lama aku.Kalau ada yang menyampah,aku tak boleh paksa korang suka.Tapi siapa-siapa yang pernah keje dengan aku dulu kat sana,mungkin lebih faham maksud aku.Bukanlah bermakna sahabat-sahabat masa sekolah,masa keje kat McDonald's dan sekarang ni kat Mandarin Oriental aku tak sayang.Cuma perasaan tu lain.
Aku keje kat Pizza Hut AEON Bukit Indah,Johor Bahru lebih kurang 3 tahun.Jadi,banyaklah perkara yang tak mungkin dapat aku lupakan.Banyak kenangan serta memori pahit manis masa keje kat sana.Aku ada satu lagu yang aku rasa cukup indah untuk aku kongsikan dengan bekas staff Pizza Hut AEON Bukit Indah,Johor Bahru,supaya korang semua tau bahawa aku takkan pernah lupakan korang semua.




"Be the change you want to see in the world."


Leave a Reply