Page Views

Aku lalui hari ini dengan penuh rasa bosan.Takde apa nak dibuat selain berehat dan tido je.Pada mulanya memang dah rancang nak gi ziarah rumah makcik kesayangan aku kat Sg. Jelok,Kajang...tengah beria-ia bersiap,tiba-tiba Allah turunkan hujan dengan lebatnya...Bagus jugak hujan.Bumi kita pun dah semakin panas.Ye lah dengan Global Warmingnya,maksiat merata-rata tu tak payah nak huraikanlah kan.Natijahnya,aku terpaksa membatalkan niat suci aku nak gi ziarah dia.Maklumlah kita ni takde transport kan.Hanya bergantung harap pada Public Transport je.Ni pun tengah santai-santai sementara nak tido,Esok keje pagi.Hmmm....
Macam biasalah sebelum tido layan dulu Hell's Kitchen dulu...Kalau umur panjang/ada masa aku akan sambung menulis lagi sorotan kehidupan aku setelah kembali semula menetap di kota metropolitan Kuala Lumpur ni...Salam sayang buat semua....



"Be the change you want to see in the world."

Leave a Reply